Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Amanda Pålsson - 10 mars 2013 19:00

Började dagen med en löppartur, trodde att det skulle vara varmare men ej, så jag fick ta på mig rejält med kläder. Började springa och kände att mina skor var alldeles för små! Tyr var att vi hade bestämt att vi skulle åka ner till Malmö och shoppa på Emporia. Vi körde ca halv elva och var där halv tolv och sedan åkte vi hem halv fem. Vi shoppade allt möjligt, både saker vi behövde med även bara för saken skull, i alla fall jag, hehe! Det blev nya trosor, vårjeans, tröjor/linnen, skor, kjola, puderborste, ansiktsprodukter och en Hollister mysdress (så otroligt snygg och skön). Har ni någonsin varit inne på Hollistet på Emporia? Jag lovar att det inte alls är som vilken annan butik! Det är varmt, sommarinpererat med surfbrödor, havet, kläder, allt, personalen går runt i shorts, linnen och flipflopps. Så roligt att se:) i alla fall så köpte jag en vit Hollister mysdress. Den är så mjuk och skön, gått luktar den också:) vi åt lunch vid kl 1. Jag käkade supergoda vårrullar, min favo som förrätt och tog sedan en gryta med röd curry, kokosmjölk och kyckling. Riktigt smaskigt!
Det var den dagen, måndag imorgon, nya tag, ny vecka!
Kramis:)

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards