Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Pålsson - 9 mars 2013 19:27

Då var det lördag kväll, igen, fy vad veckan gått fort! Varit på IKEA, sovis med bässa och är nu och firar farmor i Halmstad, ätit god plockmat och ska om en halvtimme sätta mig framför tv för att se mello. Ett måste! Ikväll röstas det på Anton! Vem vill ni ska vinna?

Av Amanda Pålsson - 7 mars 2013 19:35

Mamma hämtade mig efter skolan så stackvi ut på Väla för att shoppa lite vårkläder. Kändes bra, jag har inte shoppat på jätte länge (känns det som) hehe! Vi gick runt, pratade och fickade. Riktigt mysigt. Köpte linnen, tröjor, kofta, byxor och en BH. Blev riktigt nöjd. Ett bra sätt att välkomna våren:)
I skolan blev jag klar med svenskan, skönt, simmade, (ska simma im också!) och arbetade med kursen. Det kändes som en snabb och bra skoldag. Nu är det bara lite kurs kvar sedan är jag helt done! Så skönt det ska bli, nej nu får jag göra klar så att jag kan gå och lägga mig, orkar knappt hålla ögonen öppna!

Av Amanda Pålsson - 6 mars 2013 15:38

Kom typ hem för skolan för en kvart sen, slappar lite innan jag ska rida. Sedan blir det mycket plugg i kväll och kanske Greys Anatomy säsong 9 ikväll, hoppas men vi får väl se hur mycket jag behöver plugga. Nej nu får jag hoppa i mina ridkläder, vill bara iväg till hästarna!

Av Amanda Pålsson - 5 mars 2013 20:50

Redovisade sp idag, kändes bra att få det gjort! Åkte efter skolan och simmade för att träna inför när jag ska simma med skolan på torsdag och fredag. Kom hem, åt nudelsoppa, gott! Plugga matte och kurs, ska både lämna in svenska, kurs på fredag, kart test imorgon och matte redovisning på torsdag! Känns väldigt stressigt. Måste försöka slappna av, går annars och oroar mig hela tiden, några tips?

Av Amanda Pålsson - 4 mars 2013 18:13

Av Amanda Pålsson - 4 mars 2013 18:13

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards