Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Pålsson - 4 mars 2013 16:54

Ska snart börja laga mat, pasta, kyckling och krämig pestosås. Sitter och bara tittar ut på det UNDERBARA vädret, solen skiner, våren hänger i luften, lovely:) den här dagen är bra, vaknade upp med en otroligt skön känsla, leende på läpparna och redo för dagen. Det gjorde min dag. Har skrattat mycket med kompisar, fått mycket skolarbete gjort i skolan vilket känns så skönt!
Hoppas kvällen blir lika bra:)
Una perfecto!

Av Amanda Pålsson - 4 mars 2013 11:21

Lunch nu, köttbullar, potatis och sås på matan idag!
Måndag igen, mycket att göra i veckan, mycket skolarbete och träning, både i skolan och utanför skolan:)

Av Amanda Pålsson - 4 mars 2013 11:21

Lunch nu, köttbullar, potatis och sås på matan idag!
Måndag igen, mycket att göra i veckan, mycket skolarbete och träning, både i skolan och utanför skolan:)

Av Amanda Pålsson - 3 mars 2013 18:20

Precis ätit fyllda kycklingfiléer och hemmalagad bearnaisesås (inte alls som pulver), så gott det var! Nu är jag propp mätt. Ska slappa lite nu med Greys Anatomy, skönt:)

Av Amanda Pålsson - 2 mars 2013 12:16

Dagen började med att jag tog en lång promenad, kom sedan hem och bakade en kladdkaka som jag ska ta med till festen ikväll. Nu ska jag hoppa snabbt in i duschen medan kladdkakan står i ugnen, fixa mig snygg, runt halv tre ut och shoppa lite, bland annat present till ikväll:)

Av Amanda Pålsson - 1 mars 2013 20:20

Då var det fredag. Har legat hemma både torsdag och fredag men börjar bli bättre. Helgen börjar, ska på fest till kusin im (om jag orkar) och sedan slapp för att bli helt frisk. Vill inte bli sjuk igen! Har precis haft mysig tacokväll, kompis kom, vi tar det lite lugnt, cillar, käkar god mat och pratar. Skönt!
Medan jag var sjuk har jag kollat på film, (sånt man får göra när man är sjuk) i alla fall så har jag kollat på junior masterchef australia och bara Gud! De är så duktiga, så unga! Eftersom att jag också älskar att laga mat blir jag bara så inspererad. Kommit på så mycket mat och desserter som jag vill laga. Får ta mig tid till det så att jag inte glömmer alla mina idéer. Nog om det, berättar mina tips sen efter jag testat så att det inte blir en total katastrof! Haha

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards