Alla inlägg den 10 april 2013

Av Amanda Pålsson - 10 april 2013 19:52

Idag red jag Micki. Vi träna på skänkelvikning. Hon är så stark och vinklar på sig som en banan. Man får bara kämpa och göra övningen flera gånger för att hon ska komma ur det. Hon är snabb, vilket jag gillar men på grund av att hon är så stark är det svårt att få henne lungn men det går. Sen får man bara se till att hålla det lugnet och inte stisa upp henne.
Skit, suddat hälften alla ord bara blandar sig och jag vet inte hur de stavas! Ni kommer antagligen hitta några fel! I alla fall så är det en lugn vecka. Inte mycket i skolan men nästa vecka är det tvärt om. Tre redovisningar och prov! Kämpa på då det kommer att bli skönt när det är över.
Komm på att i tisdags var det exakt 9 veckor tills vi slutar. 9 veckor! Jag tycker terminen gått fort, men det är kanske bara jag?
Ha det bäst:)

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards