Alla inlägg den 13 april 2013

Av Amanda Pålsson - 13 april 2013 21:23

Lördagen har varit en lugn dag. Tittat på film, ätit gott, bakat och tränat. Jag gjorde en supergod efterrätt. Vanilj & choklad cheesecake med blåbärssås och blåbärs kokos. Gud vad gott det var! Nu sitter jag och tittar på Fångarna på Fortet med familjen och käkar godis:)

Av Amanda Pålsson - 13 april 2013 12:39

Igår var en bra dag. Vädret var inte så roligt men men. Dagen i skolan gick fort, vi fick sluta en halvtimme tidigare vilket var skönt. Jag och Nelly bestämde oss för att bege oss till väla på eftermiddagen. Jag fick med mig hem ett sött linne och gummiband. Runt halv sex kom mamma och hämtade oss. Vi släppte av Nelly hos sig sedan körde vi och beställde thai mat. Så gott! Vi har hittat ett bra och mysigt ställe bara fem minuter bort. Det är väldigt bra, vi slipper nu köra ner till stan, leta pakeringdplats och allt sådant. Efter maten tittade vi på lets dance och käkade godis:) nu i morse gick jag upp runt åtta. Låg i soffan en timme medan mamma och Hanna sov innan jag började att baka Scones. Bär de stod i ugnen vaknade Hanna (och mamma vaknade medan jag vakade). Vi satte på Breaking Dawn part 2 och satte oss framför TV och åt nygräddade Scones. Mysig morgon!

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards