Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Pålsson - 30 maj 2013 18:35

Ja, typ. Nu är allt klart för denna terminen! Jippi! Redovisade spanska idag, kännes väldigt bra och skönt att det är över! Det här med sommarlov. Imorgon är vi lediga, måndag Bakken, onsdag beachhandboll, ons pluggdag (tror dock inte det kommer bli så mycket, men men), torsdag lediga och så har jag tagit ledigt på fredagen (för jag ska till Stockholm), måndag är en rolig dag med alla 7:or och på tisdagen slutar vi. Så bara EN arbetande dag. Förstår ni vad jag menade med sommarlov, typ?

Av Amanda Pålsson - 29 maj 2013 20:50

Vilgot var fin. Vi jobbade på tempoväxlingar och böjning. I början ville han inte lyssna men efter ett tag av arbete gav han upp och lyssnade. Då blev han riktigt fin. Mjuk och allt. Kändes bra! Har pluggat nu när jag kom hem, spanska. Imorgon redovisa, nervös! Plugg 10 min till innan jag sätter igång tv och tittar på Greys Anatomy. Det är sista avsnittet på säsong 9. Spännande!

X2

Av Amanda Pålsson - 29 maj 2013 14:51

Snart ridning! Jippi!
Hade matte prov X2 idag i skolan. Kändes inte jättebra och jag missade en sak jag vet att jag kan. Något jag kunnat sedan trean! Ställa upp minus! Visste svaret men glömde hur jag skulle visa hur jag räknat. Irriterande!

Mys

Av Amanda Pålsson - 28 maj 2013 20:35

Nyduschad och sitter framför tv och kollar på The secret Cirkel, dubbelavsnitt! Hurra!

Av Amanda Pålsson - 27 maj 2013 16:46

Denna vecka är den sista pluggveckan! Ska bara redovisa spanska sen är jag klar för denna termin. Så skönt det ska bli. Lediga på fredag är vi också. Lyx vecka. Nästa vecka är det Bakken på måndag, beachhandboll på tisdag sedan "vanilg" plugg dag på onsdag. På torsdagen är det ju röd dag så då är vi lediga men på fredagen ska vi gå i skolan fast jag har tagit ledigt för jag ska till Stockholm! Ser verkligen fram i mot det:)

Av Amanda Pålsson - 26 maj 2013 20:44

Har fått två underbart fina avslutningsklänningar. En turkos och en lime gul. Så nöjd jag är! Köpte även en söt spetströja och ett fint linne. Efter vi handlat åkte vi hem till min moster och fikade. Eftersom att det är mors dag blev det tårta. Jag gillar ju inte tårta, grädde, sockerkaka m.m men de hade en hallonmouse tårta som jag verkligen gillade. Sen på kvällen gick vi ut och åt. Alla tog hamburgare förutom jag då jag tog oxfilé, bea, majskolv, tomat och herri cuvert. Det var otroligt gott.

Av Amanda Pålsson - 25 maj 2013 23:48

Roligt, det var det. Har precis kommit hem från Pink Party. Eric Saade spelade, Ulrik Munter & Sean Banan. Måste säga att Saade var bäst. Fyverkerier på slutet, väldigt passande. Dock det som var mindre bra var att vi fick stå i kö i TVÅ TIMMAR för att få våran mat och när vi är framme är det vi vill ha slut! Så dåligt! Annars var kvällen lyckad. Träffade nya människor, umgicks med kompisar och lyssnade på musik. Lyckad lördagkväll!

Av Amanda Pålsson - 24 maj 2013 11:59

Kära fredag! Vad jag älskar dig! Har nu på morgonen gjort matte projektprov. Var mycket enklare än vad jag trodde så det kändes otroligt bra! Skönt att det är avklarat. Bara spanska nästa vecka sedan är allt klart. Hur skönt som helst. Imorgon ska jag prova min avslutningsklänning sedan förra året och se om den inte är för kort annars ska jag handla det på söndag. Ska sedan på kvällen till Pink Party med kompis. Hoppas det inte regnar! Sedan på söndag är det ju morsdag så vi ska träffa mina kusiner och mormor på eftermiddagen sen gå ut och äta på kvällen med mamma, mormor och Hanna. Ska bli en toppen helg!

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards