Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Amanda Pålsson - 2 maj 2013 18:53

Tänk imorgon är det fredag, redan! Igår var vi ju lediga, känns som måndag men nej det är torsdag. Gött!
Följde med pappa och handlade på Maxi. Tog två timmar! När vi kom hem var maten klar. Korvstroganoff blev det idag. Ska snart ställa mig och baka cupcakes till pappas jobb imorgon. Roligt:)
Skönt med fint väder. Våren är här, efter all längtan. Klar blå himmel, sol, precis så som det ska vara.
Min outfit idag: älskar min gröna tröja, skön och snygg!

Av Amanda Pålsson - 2 maj 2013 18:39

Vad får bloggar att bli så stora? Är det att de skriver bra, är intressanta, roliga eller kanske konstiga? Vissa stora bloggare skriver om sin vardag, hästar, mode, mat, träning osv. De blir/är stora men varför? Varför just de bloggarna. Tex kissies blogg. Hon skriver om träning, mode och sin vardag men det gör många andra också. Eller Nellie Berntsson. Hon skriver om sin vardag och sina hästar. Varför just dem? Vad gör dem speciellt? Kommentarer och funderingar uppskattas!

Av Amanda Pålsson - 2 maj 2013 13:43

Vaknade imorse och ville inte stiga upp ur sängen. Var trött och seg, ville bara ligga under mitt täcke och sova. Eller hur är det konstigt att du kan vakna tidigt på helgen och vara pigg men när du vaknar tidigt på vardagen vill man bara sova. Någon som känner igen sig? I förmiddags redovisade jag spanska med Nellan. Det kändes väldigt bra faktiskt. Har bara ett steg kvar att redovisa i spanska denna termin. Det är även bara ett steg i engelska och matte men svenska två. (Tills imorgon!) det betyder att terminen börjar gå mot sitt slut och jag bara längtar till sommarlovet! Sova, sova och bada!

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards