Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Pålsson - 22 maj 2013 21:17

När jag kom hem från skolan hoppade jag i mina ridkläder och drog till stallet. Red Montoro. Hoppade två hinder på diagonalen med volter på kortsidorna. Gick väldigt bra och är otroligt nöjd:)
När jag kom hem åt i smaskig sallad. Räkor och tonfisk. Mums!

Av Amanda Pålsson - 21 maj 2013 18:09

Vilken skön känsla att sluta skolan idag! Kursen var då klar. Vi har redovisat. YES! Kändes väldigt bra. Kunde dock inte en fråga som jag igentligen kunde, lite irriterande men annars grymt. Vi gick nervösa hela dagen och tränade sedan var det över på en kvart. Nu är det bara matte (på fredag) och spanska (nästa vecka) kvar. Hur gött som helst!

Av Amanda Pålsson - 20 maj 2013 18:12

Vitta jeans, sommrig grön topp & snygg/söt mobilväska.

Av Amanda Pålsson - 20 maj 2013 11:38

Måndag igen. Veckorna flyger fram. Snart skolavslutning! Shiho:) (vet inte hur det stavas). Har i alla fall redovisat engelska nu på morgonen. En bra start på veckan. Kändes väldigt bra. Mycket plugg i veckan. Imorgon ska jag redovisa kurs. Bara plugg med det idag. Torsdag spanska redovisning och fredag matte. Dock skönt för att det är det sista jag har kvar denna terminen! Efter denna vecka labbar bara koppla av. Skönt:)

Av Amanda Pålsson - 19 maj 2013 17:14

Igår på Eurovision!

Av Amanda Pålsson - 19 maj 2013 17:14

Igår på Eurovision!

Av Amanda Pålsson - 19 maj 2013 16:34

Kom hem för en stund sedan efter ha varit på mammas jobb och bjudit på cheesecake. Var väldigt uppskattat och gott! Vi hade fullt upp hela lunchen då jag vaknade av att telefonen ringde. Halv 11! Nu ska jag plugga inför veckan, mycket att göra!

Av Amanda Pålsson - 18 maj 2013 20:42

Tjena!
Idag är det ju Eurovision! Om tjugo minuter. Vi hade köpt biljetter till genrepet så vi tog bilen ner till Malmö imorse. Åt thai på Emporia, och strosade runt i affärer. Hollister bland annat. Var i alla fall väldigt roligt. Har några favoriter men kommer knappt ihåg alla. Får färska upp minnet om tjugo minuter. Var en väldigt rolig upplevelse!
Magen kändes lite, men det blir bättre.:)
Mer bilder sen:)

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards