Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Amanda Pålsson - 12 juni 2013 23:10

Super bra avslutning på terminen! Red en bana med två mini hinder, tunna med ringar att pricka, grimskaft hinder och slalom. Kom trea. Väldigt nöjd och glad över mitt resultat och framförallt, det var väldigt roligt! Efter kom jag hem till ny grillat och frukt fat till efterrätt. Ananas, melon, vindruvor och jordgubbar. Riktigt sommrigt! Efter hade pappa en film han ville se. Bestämde mig för att titta med. Inte det klockaste beslutet! Var en svensk dramafilm. Riktigt läskig. Är lite skrämd nu!
Pappa spela in ridningen. Ska jag lägga upp videon?

Av Amanda Pålsson - 12 juni 2013 15:31

Vilken rolig dag! Vaknade upp av att vara utvilad och inte känna att jag måste gå till skolan. Kändes lite som helg. I alla fall slappade jag lite på förmiddagen och runt 11 möte jag upp en kompis på stan. Där gick vi och shoppa, pratade, käka god lunch och bara njöt av att vi har sommarlov! Kom hem vid tre och nu slappar jag innan jag ska iväg och rida. Ikväll blir det grillning. Mys!

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards