Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Amanda Pålsson - 14 juni 2013 17:05

Tänkte börja med att berätta om gårdagen. Gick upp tidigt för att hjälpa min lillasyster att fixa naglarna. Hon skulle sedan iväg på avslutning så jag följde med. Tyvärr ösregna det så vi fick stå i en ganska trång matsal där det blev väldigt varmt! Efter åkte vi till en Kina resturang. De hade Kina buffé och det var väldigt gott! Efter det åkte vi till Danmark. Hade det lite mysigt där. Sen på kvällen var det ju säsongsavslutning av Reveng. NEJ!! Säger jag bara! Det var hemskt. Vet inte om jag kan vänta, eller jag kan inte men måste. Idag har jag bara slappat. Bakat birkabullar som just nu jäser och ska snart börja på middagen. kursiv text

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards