Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Amanda Pålsson - 18 juni 2013 18:22

På fredag är det ju midsommar. Vad roligt! Ska hem till några kompisar där det blir fest. Väldigt trevligt:) tror dock att det ska bli regn men hoppas att det inte stämmer!

Av Amanda Pålsson - 18 juni 2013 11:15

Nu mår jag bra igen. Kanske ska berätta vad som hände. När vi kom till Bakken i lördags började jag få lite ont i magen men inget allvarligt som jag trodde skulle gå över. Men tyvärr blev det bara värre och värre. När vi sen skulle gå hem vid sex för att det började ösregna så gjorde det otroligt ont. Jag började att gå men kunde inte rätta på mig utan gick böjd. Det var en liten bit till tåget i regn och allt men helt plötsligt kunde jag inte gå. Satt ner och skrek av smärta. Tågresan gick bra fram tills vi skulle gå av då jag spydde. Sen var det ju bara båtresan kvar. Då ringde mamma min pappa som ringde till sjukhuset. De tyckte vi skulle åka in direkt så det gjorde vi. Väll där tog de lite prover m.m Jag hade så ont att jag inte kunde ligga ner. Vi kom till sjukhuset runt åtta tiden och stannade till ett. Under den tiden spydde jag ett antal gånger men det blev lite bättre. När jag väll gick till sängs började det göra ont igen. Låg där och vred på mig till jag kännde hur det började vattnas i munen och jag spydde igen. Sen var det inget med den natten. Nästa dag hade jag lite svårt att äta och jag var trött. Igår var en test dag för att se hur jag mådde. Gick bra och idag känner jag ingenting. Väldigt skönt men blir alldeles nervös när jag är hungrig och tror att jag får ont igen för jag lovar jag skulle inte klarat smärta mer. Det år det värsta jag någonsin upplevt. Så då vet ni. Nu blir det nya bloggtag.
Slog mig att det är idag exakt en vecka sen skolavslutning. Tiden går fort men det finns fortfarande nio veckor kvar.

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards