Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Amanda Pålsson - 3 juli 2013 12:05

Sorry för sämst uppdatering. Lovar att det ska bli bättre! Tänkte berätta vad jag gjort dem här dagarna. Har kommit hem från Stockholm, där jag har haft sjukt roligt. På lördagen tog vi oss in mot stan för att shoppa! Hittade ett sött linne och ett par snygga byxor, inne på Bik Bok. Sedan gick vi in på Hollister och där blev det två par shorts. Köpte även en ursnygg väska på Desigual, röd och fin. Är riktigt nöjd med allt jag köpt:) På söndagen skulle vi åka hem. Tåget gick halv fyra så när vi vakna tog vi det lite lungt. Bara njöt. Sen åkte vi och handlade till resan och lunchen. Det var först meningen att vi skulle äta lunch på en resturang i stan men stannade hemma istället. Efter maten blev vi skjutsade till tågstationen. Var ledsamt att säga hejdå till kusinerna. Träffar ju inte dem så ofta:( men det positiva är att vi ses en gång till i sommar och att vi har haft väldigt roligt! Dem här två senaste dagarna har vi packat upp allt, städat och träffat nån kompis. Behövdes lite lungn och ro. Nu ska jag strax göra smothie till lunch. Mums! Hörs mer sen:)

På tåget!

Shoppat, avslutar med en god hamburgare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards