Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Amanda Pålsson - 19 juni 2013 21:38

Har precis sätt klart Will. Det var en väldigt bra film som jag rekommenderar. Du blir verkligen rörd. Filmen handlar som en sjuårig pojke som bor på internatskola efter hans mamma dött. När hans far dryker upp efter tre år med två biljetter till Champions Leauge-finalen i Istanbul, är de redo att ge sig ut på äventyr.

Av Amanda Pålsson - 19 juni 2013 17:50

Vilket tråkigt väder det blev idag. Bara regn och rusk. Det är väldigt tråkigt för man har inget att göra. När det är fint väder finns det tio gånger fler saker att hitta på. Som att åka ner till stranden. Det kan man ju göra nu också men det är bara jobbigt. Har i alla fall inte gjort så mycket idag. Mest slappat, tog dock en löpparrunda imellan allt regn och lyckades klara det mesta. Kom lite dugg då och då men annars var det hur skönt som helst. Nu blir det middag!
Ser nog inte regnet på bilden men man ser i alla fall hur blött och tråkigt det är!

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards