Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Pålsson - 7 juni 2013 15:11

Hemma nu. Vi var på Sollentunas centrum. Handlade skor till min moster, hon ska på fest ikväll och lite annat smått och gott. Efter en stund av shoppande blev vi hungriga och bestämde oss för att äta lunch. Thai och sushi blev det. Riktigt gott!

Av Amanda Pålsson - 7 juni 2013 12:18

God morgon! Började dagen med att vakna av mina söta små kusiner. Vi gick ut i varmen och kände på poolen. Hoppade lite på stuttsimattan och sedan hoppade kusinerna ner i poolen. Nu ska vi åka och shoppa lite! Hörs senare

Av Amanda Pålsson - 7 juni 2013 00:46

Nu är vi framme. Efter fyra timmars lång tågresa med försening. Ligger i sängen trött och redo att sova. Godnatt!

Av Amanda Pålsson - 6 juni 2013 10:30

Idag beger vi oss till Stockholm. Ska bli så roligt. Träffa mina kusiner och ha det skönt. Tåget går vid sju ikväll, så nu ska jag packa och ta en promenad i det sköna vädret innan vi sticker.

Av Amanda Pålsson - 5 juni 2013 18:57

Idag är det studenten. Längtar tills jag tar studenten. Fem år ditt. Kämpa hårt för att nå det jag vill. Tur att det är fint väder. Så tråkigt om det hade regnat och varit kallt.

Av Amanda Pålsson - 5 juni 2013 09:45

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag. Det blir ändring på det nu! I måndags var alla sjuor på Bakken. Vad roligt vi hade! Åkte massor med karuseller, käka glass i den varma hetan och hade super roligt. Dock när jag kom hem kännde jag hur ont jag hade i ryggen. Den var lite röd och svullen. Sitter i än idag. Tråkigt! Igår var det beachhandboll med skolan. Träffa massor av gamla kompisar. Varmt var det också men Gud vad det blåste! Skulle i alla fall varit med och spelat men eftersom att jag hade ont i min rygg och på grund av det inte kunde springa fick jag stå över denna gången. Hoppas ni har det bra. Sommarlov snart. Längtar!

Av Amanda Pålsson - 1 juni 2013 21:34

Idag. Ja idag har jag lagat mat som in i! Fick massor med idéer och kunde inte bestäma mig så jag valde att göra allt. Fast i en liten mängd. Till mat gjorde jag thai inspererat. Kyckling i kokosmjölk och gul curry, oxspett med jordnötssås och vårrullar. Oo vad gott det blev! Älskar thai mat och nu vet jag hur jag gör det själv. Till efterrätt var det lite samma. Massor med idéer vilket blev att jag gjorde allt i en liten mängd. Gjorde Apple pie, vit chokladmouse med kexkros, vattenmelon doppad i choklad och vit choklad samt lime semifreddo. Är en blandning av glass och mouse. Allt var/är väldigt gott.
Vad har jag mer gjort idag, förutom att laga mat? Jo jag och pappa körde till maxi på morgonen för att handla och när vi kom hem åkte vi till Sofiero och sprang. Roligt med en omväxling. Sprang upp och ner för bakar men också plant i skogen och på stranden. Varmt var det, det kan ni ge er på!

Presentation


Hej! Vad roligt att du har hittat min blogg:) jag antar att om du inte känner mig så vill du antagligen veta lite om mig. Jag älskar hästar, mode och att baka. Speciellt cupcakes:) det är roligt att dekorera och göra goda glasyrer. Jag bloggar om min vard

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards